سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه مطرح کرد؛
سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: تمام مسئولین باید همیار حوزه فرهنگ باشند و در ابن مسیر تلاش کنند.
کد خبر: ۱۱۳۳۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴ 21 October 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، ظهر امروز (شنبه ٢٩ مهر ماه) پوریا جلالی در آیین معارفه سرپرست جدید اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه که در سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: مسئولین باید همیاران فرهنگ و دانش باشند و در این مسیر تلاش کنند.

وی افزود: یک هدف و یک عبارت از ارتقاء سطح فرهنگ شهروندی برای خود ترسیم کرده‌ایم و در راستای سبک زندگی ایرانی اسلامی تلاش می‌کنیم به این هدف نزدیک شویم.

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی تمام تجربه و وقت خود را وقف انقلاب اسلامی، خدمت به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه و رسیدن به ١٢ بند موجود خواهیم کرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم کرمانشاه را به کانون رخدادهای فاخر فرهنگی تبدیل کرده و تمام تلاشمان را در جهت ارتقاء معیشت و رفاه پرسنل فرهنگ و ارشاد اسلامی به کار می گیریم

 

تقویت نیروی انسانی جوان از وظایف مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

 

علی صفدری مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در ادامه این نشست اظهار کرد: امید است شاهد به پایان رسیدن جنایت‌های رژیم صهیونیستی باشیم و آزادی مسجد الاقصی به زودی اتفاق بیفتد.

وی افزود: تمام شاخ و برگ‌های انقلاب اسلامی ناشی از لطف الهی است، خداوند را به دلیل توفیق یافتن برای خدمتگزاری در انقلاب اسلامی و  مردم شکرگزار هستم.

مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: چند رویکرد در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تعیین شد که باید عملکردهای خود را برای مردم تبیین کنند.

وی گفت: یکی از رویکردهای مهم موضوع عدالت محوری بود و در تمام نقاط محروم استان کرمانشاه در این راستا نقش آفرینی شد.

صفدری ابراز کرد: مباحث اقتصادی نیز در استان کرمانشاه مورد توجه قرار گرفت و در حوزه آموزش نیز که از رویکردهای فرهنگ و ارشاد است حائز رتبه شدیم.

وی خاطرنشان کرد: در دهه فجر جشنواره‌هایی برگزار شد و در حوزه قرآنی نیز در استان کرمانشاه و در ماه رمضان جلساتی داشتیم و قرارگاه قرآنی در استان کرمانشاه شکل گرفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار